loading...
بهترین وبلاگ عاشقانه
محمد بازدید : 38 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)

با بزرگترین عشق، در کوتاه ترین جمله

 

روی لطیف ترین گلبرگ گل مینویسم:

 

“دوست دارم”

 

* * * * * * * * * * * *

 

وقتی عطر تنت را میخواهم ، به باد هم التماس میکنم ، خدا که جای خود دارد .

 

* * * * * * * * * * * *

 

تا تویی در خاطرم ، با دیگران بیگانه ام / با خیالت همنشینم ، گوشه ای زندانی ام .

 

* * * * * * * * * * * *

 

در رویاهایت جایی برایم باز کن ، جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ، خسته شدم از بی جایی !

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم:

 

“تا گل من هست زندگی باید کرد”

 

* * * * * * * * * * * *

 

دوستت دارم ، این تعارف نیست زندگی من است!

 

* * * * * * * * * * * *

 

هیچ میدانی ؟

 

جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو !

 

* * * * * * * * * * * *

 

ما هرچه دویدیم به مقصد نرسیدیم / از عشق به جز مزه ی تلخش نچشیدیم . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت

 

شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم

 

او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

گفتی ” دوستت دارم ” حسودی ام شد !

 

حتی زیبا ترین دروغ سیزده را هم تو گفتی !

 

* * * * * * * * * * * *

 

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد

 

و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

واژه ی دوستت دارم رای عظمت و شکوه قلب مهربانت

 

چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی  . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

دلتنگی

 

تنها نصیب من بود

 

از تمام زیبایی هایت . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

تنهایی ودل تنگی هایتان‌ را پیش‌فروش نکنید

 

فصل‌اش که برسد به قیمت می‌خرند . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

 

فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی

 

* * * * * * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام عزیزانم به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم لحظات خوبی داشته باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 782
  • بازدید کلی : 63,499