loading...
بهترین وبلاگ عاشقانه
محمد بازدید : 117 شنبه 20 دی 1393 نظرات (2)

 

من بانوهستم و 17 سال سن دارم وجودم پر از عشقه ولی هیچ کس رو ندارم ...

 

اینطور که مامانم میگه وقتی بچه بودم میخواستن اسم منو امین رو رو هم

 

بزارن ... پسرخاله دخترخاله ایم ... ولی مامانم قبول نکرده

 

امین از بچگی عاشقم بوده ... میخواسته بهم بگه ولی نمیشد

 

یه روز دخترخالم زنگ زد خواست بگه امین دوسم داره ولی نتونست

 

بهم چیزی نگفتن تا سال سوم راهنمایی

 

همون موقع بود که فهمیدم چه قدر دوسش دارم فقط بهم یه نگاه کرد تو دل

 

تاریکی شب باهمون یه نگاه تموم عشقشو احساس کردم چشاش پر اشک بود ....

 

ولی دیر بود برای فهمیدن علاقش به اجبار با همون دخترخالم عقد کرده بود

 

نه عقد یه سیقه خونده بودن برای بهتر شناختن همدیگه

 

داستان ما از همون شب شروع شد

 

خواب نداشتم فقط گریه .... دیر فهمیدم خیلی دیر .... من با تمام وجود

 

عاشقش شده بودم

 

از اون روز بهم زنگ زد بهم اس میداد .... امسال بود یعنی سال 92 بعد از

 

عید و اتمام مدارس بهم گفت نامزدش جای اونو نمیتونه بگیره ... گفتم کی

 

... گفت عروسی کرد بهت میگم .... اصرار کردم ... اخرشم گفت

 

شـمـــــــــــــــا

 

قند تو دلم اب شد اولین بار بود که علاقه شو به زبون می اورد

 

 

قبل ماه رمضان فهمیدم که به 2 تا دخترداییم ها هم علاقه داشته

 

با یکیشونم رابطه داشته و تمام حرفهای منو به اون میگفته بهش میگفته

 

بانو خیال میکنه من عاشقشمو میرم میگیرمش خیلی خره من تورو دوس دارم

 

وقتی این حرفو شنیدم دنیا رو سرم خراب شد ... من دیوونش بود عاشقش بودم

 

میخواستمش ولی اون منو به بازی گرفته بود .... اون روز بهش اس دادمو گفتم

 

ازش متنفرم ... بد جور دعوامون شد اخرشم گفت من فقط امتحانت کردم با این

 

حرفش بدتر شدم هر چی از دهنم در اومد بهش گفتم ... اخرش معذرت خواست ...

 

نبخشیدمش .... ولی هنوز که هنوزه عاشقشم ... دوس دارم یه بار دیگه بگه

 

معذرت میخوام تا حداقل به عنوان پسرخاله داشته باشمم ... به دختر داییم

 

گفته من هیچ وقت از اون مغرور معذرت نمیخوام

 

دعا کنید فراموشش کنم .... دعا کنید ازش متنفرم بشم

 

اینم از عشق اول ما دیگه چه برسه به عشق بعدی اون میخواد با من چی کار کنه.یه چیز رو بگم من اهل 

 

دوستی با پسر نیستم اگر هم جواب امین رو دادم چون

 

پسرخالم بود دیگه حتی به خواهرم هم اعتماد ندارم همش فکر میکنم همشون منو

 

به بازی گرفتن

 

دوستان خواننده لطفا به هیچ عنوان مطالب موجود در این وبلاگ را چه با منبع و چه بدون 

 

منبع کپی برداری نکنید درصورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد..... هیچکس

 

.

.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/11/01 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

سلام
خيلي باحال بود مطالبت شکلک
با تبادل لينک موافقي؟
موافق بودي لينک کن بعد خبر بده لينکت کنم
شکلک
_______________


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام عزیزانم به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم لحظات خوبی داشته باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 675
  • بازدید کلی : 63,392