loading...
بهترین وبلاگ عاشقانه
محمد بازدید : 35 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)

 

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد،

 

نمیدانم نداشتنت سخت تر است یا تحمل اینکه دیگری تو را دارد…

 

************

 

میگویند دلتنگ نباشم!خدای من…انگار به آب میگویند خیس نباش…..

 

************

 

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد….

 

در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است…؟!

 

************

 

قرارمان یک مانور کوچک بود…

 

قرار بود تیرهای نگاهت مشقی باشد…اما ببین

 

یک جای سالم بر قلبم نمانده است…!!!!

 

************

 

به ساحل نگاه تو شکسته قایق دلم،

 

چقد منتظر شدم به دیدنم نیامدی،

به آرزوی دیدنت گل شقایقی شدم،

 

چقد منتظر شدم به چیدنم نیامدی…

 

************

 

رفتن بهــانه نمیـ خواهــد ؛

 

بهـانه های مانـدنـــ که تمـامـــ شــود

 

کــافـیستــ ــ ـ

 

************

 

دوستت دارم

 

با هزاران واژه

 

روی تک دفتر عشق

 

ب امید آنکه

 

تو بخوانی روزی

 

دفتر شعر مرا

 

************

 

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست… بلکه نداشتن کسی است که الفبای

 

دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی.

 

************

 

گاهی وقتا زندگی تمام حواسشو جمع می کنه تا ببینه تو چی دوست داری

 

تا درست همون ازت بگیره! کاش نفهمه من چقدر دوستت دارم…

 

************

 

باران تکراری نمیشود

هروقت بیاید دوست داشتنیست

تو برایم بارانی…

 

************

 

در برابرم مشت میکنی… میپرسی: گل یا پوچ؟

در دلم میگویم: فقط دستانت….

 

************

 

من هنوز از بازى کلاغ پرمیترسم،

میترسم بگویم تو،

و تو آرام بگویى پر…!!!

 

************

 

دیگر از تنهایی خسته ام

به کلاغ ها زیر میزی میدهم تا قصه ام را تمام کنند.

 

************

 

دلگیر نشو از ادما نیش زدن طبیعتشان است

 

سالهاست که به هوای بارانی میگویند خراب…

 

************

 

ادم ها بازی کردن را دوست دارند…

 

این تو هستی که انتخاب میکنی هم بازیشون باشی یا اسباب بازیشون.

 

حالا من هم بازیتم یا اسباب بازی؟

 

************

 

هیس

ارام تر باشید

 

عشقم در اغوش کسی خوابیده است…

 

 

************

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام عزیزانم به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم لحظات خوبی داشته باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 864
  • بازدید کلی : 63,581